Naše služby

V rámci spracovania jednoduchého alebo podvojného účtovníctva poskytujeme účtovnej jednotke nasledovné služby:

  • Kontrola formálnej a vecnej správnosti dokladov, posudzovanie oprávnenosti nákladov
  • Spracovanie dokladov podľa postupov účtovania (odberateľské a dodávateľské faktúry, príjmové a výdavkové pokladničné doklady, bankové výpisy a interné doklady)
  • Vedenie hlavnej knihy,
  • Vedenie analytickej evidencie,
  • Vedenie účtovného denníka,
  • Vedenie pokladničnej knihy,
  • Vedenie kníh odberateľských a dodávateľských faktúr,
  • Evidencia pohľadávok a záväzkov,
  • Evidencia majetku (dlhodobého hmotného, dlhodobého nehmotného a krátkodobého majetku),
  • Skladová evidencia
  • Vypracovanie mesačných prehľadov podľa požiadaviek klienta,
  • Účtovné a daňové poradenstvo,
  • Evidencia DPH (pre platiteľov DPH),
  • Uzávierkové operácie, inventarizácia, spracovanie daňového priznanie k dani z príjmu PO.

Spracovanie miezd zahŕňa:

  • výpočet miezd a platov zamestnancov
  • vypracovanie a elektronické zaslanie výplatných pások
  • elektronické podanie prehľadu o zrazených a odvedených preddavkoch na daň
  • elektronické podanie mesačných výkazov preddavkov na poistné na verejné zdravotné poistenie pre ZP
  • elektronické podanie mesačného výkazu poistného výkazu poistného a príspevkov pre Sociálnu poisťovňu
  • rekapitulácie miezd
  • dovolenky, neprítomnosti, prekážky v práci
  • príkazy na úhradu
  • rozúčtovanie mzdových nákladov
  • zrážky zo mzdy, komunikácia s exekútormi
  • tvorbu a čerpanie sociálneho fondu

Dokumenty ktoré Vám vieme pomôcť spracovať:

  • Daňové priznania k dani z príjmu FO typ A (zamestnanci) aj typ B (fyzické osoby)
  • Daňové priznania k dani z príjmu PO (právnické osoby)
  • Daňové priznania k DPH
  • Kontrolné výkazy DPH
  • Súhrnné výkazy DPH
  • Daňové priznania k dani z motorových vozidiel
  • Ročné zúčtovanie preddavkov na daň z príjmov fyzickej osoby zo závislej činnosti
  • Hlásenia, prehľady, oznámenia
  • Žiadosti o registrácie na dane
  • Komunikáciu s daňovými úradmi, zastupovanie klienta počas daňovej kontroly
  • Upozornenia na daňové, odvodové a iné termíny a splatnosti

Prvá pomoc zamestnávateľom, zamestnancom a živnostníkom

Ochorenie COVID-19 ovplyvňuje podnikateľské prostredie. Vzniklo niekoľko dotácii, ktoré majú pomôcť podnikateľom zvládnuť toto náročné obdobie. Ponúkame Vám kompletné služby a pomoc pri posúdení oprávnenosti Vášho nároku vrátane podania žiadosti a pravidelné podávanie mesačných výkazov.

Refundácia DPH

Žiadať konkrétny štát o vrátenie DPH zaplatenej v tomto štáte je možné
iba v prípade, ak bola táto DPH zahraničným dodávateľom fakturovaná a
uplatnená správne. Zverte nám Vaše doklady a my ich preveríme,
spracujeme a podáme žiadosť. Províziu za našu prácu si nárokujeme až po
úspešnom vrátení DPH zo zahraničia.

Prejsť na začiatok